Tak Layak

Aku tak layak mendapat kebaikan

Jangan kau ingkari lagi

Tak usah kau merayu

Tak usah kau merajuk

Aku tak akan bergeming bahkan walau hanya untuk sekedip tatapan mata

Ini habitat aku

Ini kebahagiaan aku

Tak perlu kau merasa hebat dan sanggup menenangkan aku

Aku sudah cukup tenang saat semua jauh

Tak perlu kau katakan kau akan tetap menunggu

Karna aku tak ingin ditunggu

Aku ingin ditinggalkan

Kau tak layak untuk aku

Tetapi AKU LEBIH TAK LAYAK UNTUKMU

Sudah tak usah kau ingat apa yang pernah aku katakan

karna kini aku mengingkari

Tak perlu kau tanyakan aku

Cukup kau bungkus aku lalu kau buang aku

Aku yang mengingkari

Tak usah menangis

Aku ingin kau membentak aku

Karna aku tak layak ada dalam hidup dan kenaganmu

Aku bukan mendayu

Aku hanya merayu

Merayu kau untuk pergi dari aku

Aku telah terbiasa kehilangan

Hingga tiada sesal mengalir lagi …

Teriak,!

Hujat diriku tepat ditelingaku ..

Tinggalkan Balasan

